Uravnotežena ishrana sadrži različite vrste namirnica u određenim količinama i porcijama, tako da je potreba za kalorijama, proteinima, mineralima, vitaminima i hranljivim sastojcima adekvatna. Određena je mala količina za dodatne hranljive sastojke koji će omogućiti idealnu telesnu težinu i zdrav život zauvek. 

Uravnotežena ishrana treba da nudi bioaktivne fitohemikalije poput dijetalnih vlakana i antioksidanata koji imaju pozitivne zdravstvene prednosti. 

Izbalansirana ishrana povećava energiju, poboljšava način na koji vaše telo funkcioniše, jača vaš imunološki sistem i sprečava gojaznost. Takođe, daje hranljive sastojke koji su vam potrebni da biste izbegli nutritivne nedostatke. Sprečava i usporava tok određenih bolesti, smanjuje simptome i upotrebu nekih lekova, popravlja raspoloženja i aktivira metabolizam. 

Zdrava ishrana pomoći će vam da se osećate bolje, obezbediće vam više energije i pomoći u borbi protiv stresa.

 Zdrava ishrana ne sme da vam predstavlja komplikacije oko pripreme obroka. 

Ovaj način ishrane vam omogućava lako i brzo spremanje obroka, uključujući više sirove hrane kao što su salate, voće i sokovi od povrća.

Važno je zaustaviti se kada se osećate sito!

 Ovo će vam pomoći da u određenoj meri održavate svoju idealnu i željenu telesnu, težinu.

Pijte mnogo vode. Držite bocu vode u blizini dok radite, gledate televiziju itd.

Držite pri ruci zdrave grickalice, poput oraha, kestena, semenke bundeve. Ovo će vas sprečiti da jedete nezdrave grickalice kada ste gladni.

Ograničite stimulanse kao što su kofein, alkohol i rafinisani šećer.

Nosite svoj obrok od kuće na poslu, u školi… 

Jedite samo stvari koje vam se sviđaju i koje vam prijaju. Pronađite ono što vam odgovara i nemojte se prisiljavati da jedete stvari samo zato što su dobre za vas.